Sunday, September 9, 2012

ေမာင္

ေမာင္…. ကၽြန္မ အနားမွာပဲေနပါ
ေမာင္က ကၽြန္မအပိုင္ပါ….
ကၽြန္မနဲ့ ေ၀းတဲ့ေန၇ာ မသြားပါနဲ့
ေမာင္…ကၽြန္မ၇င္ခြင္ထဲမွာပဲေနပါ….
ေမာင္က ကၽြန္မနွလံုးသားပါ
ကၽြန္မနဲ့ေ၀းတဲ့ေန၇ာ မသြားပါနဲ့
ေမာင္….ကၽြန္မ အမိန့္ေတြနာခံပါ
ေမာင္က ကၽြန္မ၇ဲ့အက်ဥ္းသားပါ
ကၽြန္မ အနားက ထြက္မေျပးပါနဲ့
ေမာင္ …..ကၽြန္မကိုပဲၾကည့္ပါ…
ေမာင္က ကၽြန္မ၇ဲ့ အာ၇ံုပါ….
ကၽြန္မနဲ့အေ၀းၾကီးမွာ မေနပါနဲ့…
ေမာင္…ကၽြန္မကိုပဲခ်စ္ပါ…
ေမာင္က ကၽြန္မ၇ဲ့ အခ်စ္ဥိးပါ…
ကၽြန္မကို ဥေပကၡာမျပဳပါနဲ့..
ေမာင္.. ကၽြန္မ ကို မခ်စ္နိုင္ေတာ့ဘူးဆို၇င္လဲ…
ကၽြန္မကိုထားမသြားနဲ့…
ေမာင္….ကၽြန္မေနာက္မွာေနခဲ့ပါ….
ေမာင္ထားသြားတာ မခံနိုင္လို့
ကၽြန္မပဲေမာင့္ကို ထားသြားမယ္ေနာ္

ေလေျပ

0 comments:

Post a Comment